کاترپیلار از آن دسته برندهایی است که به دلیل کیفیت و مقاومت بالای کفش‌های خود در جهان به شهرت رسید. این برند از متریال و مواد مرغوب در ساخت کفش‌های خود استفاده کرده و حمایت کافی را از پا به عمل می‌آورد. همانطور که می‌دانید پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته شده و محافظت از آن برای حفظ سلامت بدن ضروری است. کفش کاترپیلار با استفاده از برترین تکنولوژی‌ها از پاهای شما محافظت کرده و از بروز بیماری‌های مزمن جلوگیری می‌کند. در این مطلب قصد داریم بهترین کفش کاترپیلار را به شما معرفی کنیم تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید

کفش ایمنی مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar elmore st

کفش ایمنی کاترپیلار مدلcaterpillar elmore st

این کفش به عنوان یکی از بهترین تولیدات کاترپیلار شناخته می‌شود که با رویه ساخته شده از الیاف مش و همینطور الیاف مصنوعی امکان گردش هوا را داخل کفش به وجود می‌آورد. این محصول در قسمت پنجه پا از استیل مقاوم در برابر ضربه بهره برده و از ایجاد فشار به پاها جلوگیری می‌نماید. در زیره کفش مذکور از تکنولوژی srx جهت چسبندگی بیشتر با سطح زمین استفاده شده است. همچنین این زیره از تکنولوژی oli resisting که ضد روغن و مواد نفتی است بهره می‌برد.
بهره‌گیری از فناوری Silp resistant در کفش ایمنی کاترپیلار مردانه مدل Caterpillar elmore st مانع از سایش و لغزش می‌شود. افزون بر تمامی این‌ها وجود لایه میانی eva جهت جلوگیری از ورود ضربه به پا در این کفش طراحی شده است. وزن هر لنگه از کفش مذکور (620) گرم می‌باشد که آن را در دسته کفش‌های مناسب برای استفاده در محیط‌های شغلی پُر خطر قرار می‌دهد.

کتونی مردانه کاترپیلار مدل caterpillar prorush speed

کتونی مردانه کاترپیلار مدل caterpillar prorush speed

اگر به دنبال کفشی مناسب و راحت برای پیاده‌روی و استفاده روزانه طولانی‌مدت هستید،کفش پیاده روی مردانه کاترپیلار مدل caterpillar prorush speed انتخاب ایده‌آلی برای شما محسوب می‌شود. این محصول در رویه خود از ترکیب چرم و مش تنفس‌پذیر بهره می‌برد که در کنار ایجاد گردش هوا در کفش، موجب افزایش دوام کفش نیز شده است. لایه میانی این محصول به صورتی طراحی شده است که ضربات وارده به پا را دفع می‌کند. زیره این کفش از جنس رابر می‌باشد تا از لیز خوردن کاربر جلوگیری نماید. افزون بر تمامی این‌ها وزن هر لنگه از کفش مذکور (330) گرم بوده که آن را در دسته کفش‌های مناسب و سبک قرار می‌دهد.

کتونی اسپرت زنانه کاترپیلار مدل caterpillar paulina shoe

کتونی اسپرت زنانه کاترپیلار مدل caterpillar paulina shoe

رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی بوده و به دلیل برخورداری از منافذ باز تهویه هوای خوبی داخل کفش ایجاد می‌کند تا از تعریق پاها جلوگیری شود. کفی این کفش ضد بو است و قابلیت جابه‌جایی دارد.
زیره این کفش از جنس رابر بوده و قدرت آن T1427 می‌باشد. وزن هر لنگه از کفش کاترپیلار زنانه مدل caterpillar paulina shoe (250) گرم است که آن را به گزینه مناسبی برای استفاده روزانه و طولانی‌مدت تبدیل می‌نماید.

کفش کلاسیک مردانه کاترپیلار مدل CATERPILLAR TRANSFIGURE

کفش کلاسیک مردانه کاترپیلار مدل caterpillar transfigure

در این کفش از رویه چرم و چرم جیر جهت دوام بیشتر استفاده شده است. زیره این محصول از جنس رابر می‌باشد تا امکان استفاده از این کفش بر روی تمامی سطوح فراهم گردد. همچنین در زیره کفش مذکور از تکنولوژی BUILT TOUGH بهره‌گیری شده و وجود فناوری FLEX امکان انعطاف‌پذیری بیشتری را در این محصول به وجود آورده است.
به علاوه فناوری ENGINEERED COMFORT سبب راحتی فوق‌العاده کفش برای پاها می‌شود. وزن هر لنگه از کفش (380) گرم بوده که آن را در دسته کفش‌های مناسب برای استفاده روزانه و شهری قرار می‌دهد.

نیم بوت مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar Theorem

نیم بوت مردانه کاترپیلار مدل caterpillar theorem

رویه این کفش از جنس چرم نبوک بوده و کفی آن دارای فناوری Ease می‌باشد. لایه میانی این کفش از جنس فوم فشرده است و زیره‌ی آن از فناوری Flex برای ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر بهره می‌برد.

وزن هر لنگه از نیم بوت مردانه کاترپیلار (260) گرم بوده که آن را به گزینه مناسبی برای استفاده روزانه طولانی‌مدت تبدیل می‌کند. علاوه بر این‌ها کفش مذکور دارای ظاهری جذاب و بی‌نظیر است که می‌تواند با استایل‌های مختلف هماهنگ شود.

کتونی مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar Urban Tracks Sport

کتونی مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar Urban Tracks Sport

کمپانی کاترپیلار از چرم نبوک در ساخت این محصول استفاده کرده است. لایه میانی این کفش از فناوری Ease بهره برده تا راحتی بیشتری را برای پاها ایجاد کند. وجود فناوری Srx در زیره رابر کفش مذکور از لغزش و سایش جلوگیری می‌نماید. قدرت زیره این کفش T1417 بوده و وزن هر لنگه آن نیز (440) گرم می‌باشد.

کفش مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar cite slip on

کفش مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar cite slip on

استفاده از رویه چرم در این کفش باعث شده است تا آن به یکی از مقاوم‌ترین کفش‌های کاترپیلار تبدیل شود. کفش کاترپیلار مردانه مدل Caterpillar cite slip on از فناوری FLEX بهره می‌برد که این ویژگی راحتی زیادی را برای پا ایجاد می‌کند. قدرت زیره این کفش T1507 بوده و وزن هر لنگه آن (420) گرم می‌باشد. لازم به ذکر است که این کفش مردانه از ظاهر جذابی برخوردار است و جلوه خاصی در پاها دارد.

کتونی اسپرت کاترپیلار مدل caterpillar raider sport

کتونی اسپرت کاترپیلار مدل caterpillar raider sport

این کفش از رویه‌ای تنفس‌پذیر برخوردار بوده و سبب ایجاد گردش هوا داخل کفش می‌شود. لایه میانی این محصول از فوم و pvc می‌باشد و از دوام بالایی برخوردار است. استفاده از زیره رابر در این کفش موجب جلوگیری از سایش کاربر می‌شود.
وزن هر لنگه کفش اسپرت مردانه کاترپیلار (450) گرم بوده که آن را در دسته کفش‌های سبک قرار می‌دهد.

کفش ایمنی مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar strealine ct comp

کفش ایمنی مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar strealine ct comp

رویه این کفش از الیاف مصنوعی بوده و از تکنولوژی ergo برای راحتی بیشتر در آن استفاده شده است. کمپانی کاترپیلار از کفی همراه با کوسن هوا برای جلوگیری از ضربه در این محصول بهره برده است. همچنین وزن هر لنگه از کفش ایمنی کاترپیلار مردانه مدل (500) گرم Caterpillar strealine ct comp می‌باشد که آن را به کفشی مناسب برای استفاده در محیط کار تبدیل می‌کند.

جمع بندی

شرکت کاترپیلار در زمینه ساخت و تولید کفش‌های ایمنی و روزانه بسیار موفق عمل کرده است. این برند با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی‌های پیشرفته، کفش‌هایی منحصربه‌فرد و باکیفیت ارائه می‌کند. بررسی ویژگی بهترین کفش کاترپیلار به شما فرصت خریدی مطمئن را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *