امروزه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش ورزشی در جهان، برند Nike است که هر ساله با تولید محصولات جدید و فوق‌العاده توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌نماید. نایکی با تولید کفش‌های متنوع برای اقشار مختلف، پاسخگوی نیاز تمامی سلیقه‌ها می‌باشد. اگر از کفش نایک اصل استفاده کرده باشید، متوجه تفاوت بارز آن‌ها با سایر کفش‌های موجود در بازار می‌شوید. کتونی‌های حرفه‌ای این برند توانسته‌اند ورزشکاران را شیفته خود کنند. کمپانی نایکی با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی‌ها، موفق به ساخت کفش‌های کاربردی شده است که از رویه، زیره و لایه میانی ویژه‌ای برخوردار هستند و ساختار راحتی را برای پاها ایجاد می‌کنند. از سوی دیگر این کفش‌ها با حمایت مناسب، مانع از هرگونه آسیبی به پاها می‌شوند. در این بخش می‌خواهیم به معرفی بهترین کفش نایک بپردازیم و شما را با قابلیت‌های آن‌ها آشنا نماییم.

بهترین مدل کفش نایک چیست؟

در واقع اینکه بهترین کفش نایک کدام است بستگی به نیاز شما دارد. کفش های نایکی هر کدام از ویژگی ها و تکنولوژی های منحصر به فردی نسبت به یک دیگری برخوردار هستند. به فرض مثال کفش پیاده روی نایکی تفاوت های زیادی با کفش رانینگ آن دارد. حتی کفش های رانینگ نایکی در انواع مختلفی از جمله تریل رانیگ، اسکای رانینگ، دویدن طولانی، دو سرعت و … از نظر طراحی و ساختار با یکدیگر متفاوت هستند. اما تا به امروز کفش نایک مدل Nike Air Force 1 به عنوان پر فروش ترین کفش نایک شناخته است. که در این مقاله میتوان از آن به عنوان بهترین کفش نایک یاد کرد.

کفش نایک Nike Air Force 1

کفش نایک ایر فورس

طراحی کفش نایک Nike Air Force 1 به صورتی است که به هیچ عنوان قدیمی نمی‌شود و با هر لباسی به راحتی هماهنگ می‌گردد. رویه این کفش از چرم مرغوب ساخته شده است و دوام بالایی دارد. وجود روزنه‌هایی در قسمت پنجه کفش امکان گردش هوا را داخل آن فراهم می‌کند تا از تعریق و بروز مشکلات پوستی جلوگیری شود. از سوی دیگر رویه چرمی این کفش از نفوذ آب به داخل کفش نیز جلوگیری می‌نماید. استفاده از کپسول هوا و لاستیک رابر در زیره میانی و خارجی این کفش موجب افزایش انعطاف‌پذیری آن شده است و حس راحتی بی‌نظیری را برای کاربر به وجود می‌آورد. همچنین دوام و استقامت بالای زیره خارجی این کفش سبب افزایش طول عمر این محصول می‌گردد.

کفش نایک Nike Air Zoom Pegasus 39

کفش نایک پگاسوس ۳۹

کفش مذکور از سری کفش‌های محبوب Pegasus است که پس از عرضه توانست فروش فوق‌العاده‌ای را برای برند نایکی به ارمغان آورد. این مدل در مقایسه با نسخه قبلی خود به‌روزتر بوده و انتخاب خوبی برای تمرینات روزانه به حساب می‌آید. طراحان نایک از لایه میانی React در قسمت میانی این کفش استفاده کرده‌اند تا سبکی و راحتی بیشتری برای کاربر فراهم شود. لایه Zoom Air در کفش نایک Nike Air Zoom Pegasus 39 به صورت ضخیم‌تر طراحی شده است تا راحتی قسمت داخلی این کفش افزایش پیدا کند. همچنین تغییر رویه کفش باعث شده است تا وزن این محصول به شکل چشمگیری کاهش یابد. افزون بر تمامی این‌ها، ایجاد تغییرات ظاهری در این نسخه موجب افزایش جذابیت این کفش شده است.

کفش نایک Nike Zoom X Vaporfly NEXT

کفش نایک vaporfly next

یکی از بهترین کفش‌هایی که توسط کمپانی نایک برای دوندگان ماراتن طراحی شده است، کفش نایک Nike Zoom X Vaporfly NEXT می‌باشد. این کفش از رویه سبک‌تر و مقاوم‌تری در برابر آب برخوردار است که منجر به افزایش کشش در تمامی قسمت‌های کفش می‌شود. جالب است که بدانید، دوندگان با استفاده از این کفش موفق به کسب بالاترین امتیازات در مسابقات شدند و این موضوع سبب دوچندان شدن محبوبیت این کفش گردید. ویژگی‌های این کفش به‌قدری فوق‌العاده است که آن را تبدیل به یکی از بهترین کفش‌های مخصوص دوندگان ماراتن در بازار کرده است.

کفش نایک Air Zoom Terra Kiger 5

کفش نایک air zoom terra kiger 5

این محصول از تمامی شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک کفش تریل رانینگ فوق‌العاده بهره‌مند است. در قسمت پنجه این کفش فضای مناسبی برای افرادی که پنجه‌های پهن دارند، قرار داده شده و قسمت رویه این کفش از مش ساخته شده است که قابلیت تنفس‌پذیری این محصول را به وجود می‌آورد و به‌قدری مقاوم است که از نفوذ گرد و خاک به داخل کفش جلوگیری می‌کند. قسمت زیره کفش Air Zoom Terra Kiger 5 به صورتی طراحی شده است که منجر به افزایش ثبات کاربر بر روی زمین شده و از فرو رفتن پا در زمین نیز جلوگیری می‌کند.

کفش نایک Nike Air Zoom Structure 22

کفش نایک air zoom structure 22

کمپانی نایک ترکیبی از ثبات و بالشتک‌های نرم را در قسمت داخلی این کفش استفاده کرده است تا ایمنی کاربر به طرز قابل توجهی بر روی زمین افزایش پیدا کند. به علاوه این کفش از سیستم پشتیبانی بسیار قوی بهره می‌برد تا ثبات کفش بر روی زمین ایجاد شود. وزن مناسب کفش Nike Air Zoom Structure 22 آن را به گزینه خوبی برای پیاده‌روی و دویدن تبدیل کرده است. از طرفی وجود بالشتک‌های ضخیم در این کفش راحتی فوق‌العاده‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند.

کفش نایک Nike Zoom Fly

کفش نایک zoom fly

در این کفش از تکنولوژی فیبرکربن استفاده شده و آن را به یکی از بهترین کفش‌ها برای تمرین‌های سرعتی تبدیل کرده است. فیبرکربن در قسمت میانی کفش مذکور همانند فنر عمل کرده و کاربر را به سمت جلو سوق می‌دهد؛ در نتیجه فشار وارده به عضلات کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این‌ها وجود لایه سبک در این کفش منجر به افزایش سرعت کاربر می‌شود.

کفش نایک Nike React Infinity Run

کفش نایک react infinity run

اگر به دنبال کفشی با راحتی فوق‌العاده هستید، هیچ کفشی از این لحاظ توانایی رقابت با Nike React Infinity Run ندارد. قسمت میانی این کفش به صورتی طراحی شده است که به طرز چشمگیری نرم و راحت است؛ زیرا طراحان این کفش از هوا در لایه میانی آن بهره برده‌اند. همچنین کفش مذکور از تمامی شرایط برای استفاده در مسابقات بهره‌مند است. قسمت داخلی کفش نایک Nike React Infinity Run فضای خوبی را برای پاها فراهم می‌کند و به‌کارگیری بالشتک در قسمت داخلی آن منجر به افزایش میزان راحتی کلی این محصول می‌شود.

کفش نایک Nike Air Jordan

کفش نایک ایر جردن air jordan

این سری از کفش‌های نایک میراث بسکتبالیست معروف یعنی مایکل جردن هستند. این کفش‌ها از راحتی و طراحی بی‌نظیری بهره‌مند می‌باشند و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. کفش‌های تخصصی نایک ایر جردن با در اختیار داشتن ساختاری فوق‌العاده مورد استفاده ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور قرار می‌گیرند و با حمایت از پاها در زمان تمرین به یک گزینه عالی برای استفاده تبدیل شده‌اند.

جمع بندی

کفش‌های نایک دنیای گسترده‌ای دارند. این کفش‌ها ضمن ایجاد ساختاری نرم و راحت برای پاها، از ظاهر جذاب و متفاوتی هم برخوردار هستند. در این راهنما به معرفی بهترین کفش های نایک پرداختیم. با بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های انواع کفش‌های نایک می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و از فروشگاه اینترنتی گلکو خریداری نمایید. این مجموعه محصولات خود را با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *