ریباک در اواخر دهه هشتاد میلادی به عنوان یکی از قوی‌ترین برندها در زمینه تولید کفش ورزشی فعالیت خود را آغاز کرد و در طول سال‌ها فعالیت خود توانست تنوع کفش‌های خود را گسترده‌تر نماید و ضمن تولید کفش‌ پیاده‌روی مردانه و دویدن، کفش‌های دیگری نظیر بسکتبال، والیبال و غیره را نیز به مجموعه خود اضافه کند. کمپانی ریباک در دهه نود میلادی موفق شد تا با ارائه کفش‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. اولین کفش رانینگ مردانه این کمپانی در سال 1993 رونمایی شد و با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو گردید. پس از فروش کمپانی ریباک به آدیداس، این کمپانی لوگوی قدیمی مثلثی شکل خود را تغییر داد. محصولات تولید شده توسط این برند به‌قدری فوق‌العاده و عالی هستند که مورد توجه ورزشکاران مشهور قرار گرفته‌اند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کفش های ریباک بپردازیم.

کفش ریباک مدل Reebok Forever Floatride Energy 2

این مدل یکی از بهترین کفش‌هایی است که در سال‌های اخیر توسط کمپانی ریباک ارائه گردید و به عنوان انتخابی عالی برای ورزش و پیاده‌روی محسوب می‌شود. لایه زیره این کفش مانند نسخه قبلی‌اش است و همان میزان راحتی را به کاربر ارائه می‌دهد، اما بالشتک‌ها و سیستم تعادل آن از نسخه قبلی بسیار بهتر عمل می‌نماید. شما می‌توانید از کفش ریباک مدل Reebok Forever Floatride Energy 2 برای کسب نتیجه بهتر در مسافت‌های طولانی استفاده کنید. طراحان فضای مناسبی را در قسمت جلویی این مدل در نظر گرفته‌اند تا انگشتان بتوانند به صورت آزادانه حرکت کنند.

کفش ریباک مدل Reebok Floatride Run Panthea

کتانی مذکور دارای قسمت‌های نرمی است که حسی از راحتی را به شما منتقل می‌نماید. از سوی دیگر کفی استفاده شده در این محصول ضمن افزایش میزان راحتی قسمت داخلی آن، موجب کاهش وزن این مدل نیز شده است. لایه میانی کفش امکان تناسب را بین وزن ورزشکار و کفش به وجود می‌آورد. از طرفی وجود یک بند در قسمت فوقانی این کفش باعث تنظیم آن و محکم‌تر کردن کفش در پای دوندگان می‌گردد. کفش ریباک مدل Reebok Floatride Run Panthea گزینه ایده‌آلی برای گردش‌های روزانه است.

کفش ریباک مدل Reebok Harmony Road 3.5

کاهش لایه رویه در این کفش نسبت به نسخه قبلی موجب راحتی و آسایش بیشتر پاها شده است. قسمت پشتی این کفش نیز همانند نسخه قبلی خود از عملکرد عالی برخوردار می‌باشد. بیشتر قسمت‌های کفش ریباک مدل Reebok Harmony Road 3.5 از مواد Floatride Energy ساخته شده و لایه میانی آن نیز دارای یک لایه EVA است. به علاوه بالشتک بادوام و متراکم در این مدل به عنوان یک عنصر پشتیبانی‌کننده در زیر پاشنه عمل می‌کند.

کتانی ریباک مدل Reebok Floatride Run 2

کفش مذکور با در اختیار داشتن بالشتک‌های فوق‌العاده نرم، پاها را از همه جهت در وضعیت بسیار راحتی قرار می‌دهد. طراحان از فوم Pebax جهت بهبود عملکرد دوندگان در این کفش استفاده کرده‌اند. این مدل از قابلیت تنفس‌پذیری بالایی برخوردار است که منجر به نفوذ هوا به داخل کفش و خنک ماندن پاها می‌شود. همچنین طراحی زیره میانی کتانی ریباک مدل Reebok Floatride Run 2 به صورتی است که به حفظ تعادل پا در کفش کمک می‌کند.

کفش ریباک مدل Reebok Grasse Road 2.0 ST

طراحان ریباک با استفاده از فوم Floatride توانسته‌اند ثبات و پایداری بیشتری را در این کفش به دوندگان ارائه دهند. به علاوه وجود لایه EVA در قسمت میانی این کفش باعث شده است تا راحتی قسمت داخلی آن افزایش پیدا کند و شدت ضربات وارده از زمین به پا کاهش یابد. وزن این کفش بسیار سبک بوده و آن را به گزینه مناسبی برای دویدن‌های طولانی تبدیل می‌کند.

کفش ریباک مدل Hexalite Legacy GX9376

استفاده از مش برای ساخت رویه این کفش باعث شده است تا امکان گردش هوای بهتر داخل کفش فراهم شود و بدین ترتیب پاها دچار تعریق و بوی نامطبوع نمی‌شوند. زیره به کار رفته در این کفش از جنس رابر مقاوم در برابر لغزش است. کفش ریباک مدل Hexalite Legacy GX9376 پشتیبانی مناسبی را از پا به وجود آورده و از وقوع آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌نماید

کفش ریباک مدل Question mid

کفش ریباک مردانه مدل Question mid از رویه‌ای چرم برخوردار بوده و زبانه آن از جنس مش است تا این کفش قابلیت نفوذ‌پذیری هوا و دوام بالا را در کنار هم داشته باشد. لایه میانی EVA در این کفش، آن را به یکی از راحت‌ترین کفش‌های تولید شده توسط ریباک تبدیل کرده است. کفش مذکور از تکنولوژی hexalite بهره‌مند می‌باشد که فشار وارده به سطح را کاهش می‌دهد. همچنین استفاده از کپسول نیز ضربات وارده به کفش را دفع می‌نماید.

کفش ریباک Reebok Classic Leather

طراحی زیبا و کلاسیک کفش ریباک Reebok Classic Leather آن را به یکی از جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین مدل‌های این برند تبدیل کرده است. رویه این کفش از جنس جیر و پارچه بوده که دارای دوام بالایی می‌باشد و از طرفی انعطاف مناسبی را نیز در کفش ایجاد می‌نماید. استفاده از لایه‌های متعدد در این مدل موجب جذب ضربات و وزن سبک آن شده است. در صورتی که به دنبال کفشی راحت و در عین حال جذاب هستید، این کفش گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

کفش ریباک Experiment 4 By Pyer Moss

به‌کارگیری بند کششی مخفی در این کفش باعث شده است تا کفش ریباک Experiment 4 By Pyer Moss به یکی از زیبا‌ترین مدل‌های این کمپانی تبدیل شود. این مدل از برند ریباک دارای فناوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بوده که پاها را در وضعیت راحتی قرار می‌دهد و همینطور حمایت کافی را جهت بهبود عملکرد کاربران فراهم می‌کند.

کفش ریباک مدل zig kinetica 2.5

ریباک از فناوری ortholite برای ایجاد تنفس‌پذیری، دوام و راحتی بالا در این کفش استفاده کرده است. کفش ریباک مدل zig kinetica 2.5 ضد آب بوده و زیره vibram ecostep باعث چسبندگی آن به زمین می‌شود. قابلیت‌های این مدل باعث می‌شود تا در دسته بهترین کفش‌های رانینگ قرار گیرد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین کفش های ریباک پرداختیم. با بررسی ویژگی‌های‌ انواع کفش‌های این برند می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و نمونه اورجینال آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی گلکو خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *