تشخیص کفش اصل از فیک یکی از مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران و دوندگان محسوب می‌شود. امروزه برندهای مختلفی اقدام به تولید کفش‌های مناسب برای ورزشکاران نموده و این موضوع باعث می‌شود که برخی از افراد سودجو محصولات فیکی را تولید و روانه بازار کنند. برای اینکه بتوان کفش اورجینال را از نمونه فیک آن تشخیص داد، روش‌های زیادی وجود دارد. در این میان کفش هوکا به عنوان یکی از محبوب‌ترین کفش‌های دویدن در بازار به شمار می‌روند که به علت برخورداری از بالشتک‌های بزرگ و حجیم‌شان معروف هستند. محبوبیت کفش‌های هوکا به اندازه‌ای است که برخی افراد سودجو اقدام به تولید نمونه تقلبی آن کرده‌اند. به همین دلیل قصد داریم در این قسمت به روش‌های تشخیص کفش هوکا اصل بپردازیم.

کفش هوکا اصل ساخت کجاست؟

هوکا یکی از برندهای آشنا در صنعت تولید کفش بوده و توانسته از زمان شروع به کار خود رضایت مشتریان را جلب نماید. هوکا در سال 2009 در انسه فرانسه آغاز به کار کرد. این برند تولیدکننده انواع کفش‌ کوهنوردی مردانه و زنانه، کفش های اسکای رانینگ، پیاده‌روی و کفش حرفه‌ای رانینگ می‌باشد. در سال‌های اخیر کفش‌های هوکا در ایران نیز محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که هوکا موفق شده تا راحت‌ترین و نرم‌ترین کفش‌های رانینگ جهان را تولید نماید. از طرفی همانطور که اشاره شد، محبوبیت این کفش‌ها موجب شده تا افراد سودجو به دنبال تولید کفش هوکا تقلبی باشند و بتوانند محصولات بی‌کیفیت خود را با استفاده از نام این برند محبوب به فروش برسانند. درنتیجه خرید کفش هوکا اورجینال سخت گردیده است.

روش های تشخیص کفش هوکا اصل

تشخیص اصل بودن کفش هوکا در زمان خرید این محصول یکی از دغدغه‌های افراد محسوب می‌شود. بازار رقابتی باعث شده تا امروزه کارگاه‌های زیادی اقدام به تولید کفش‌های تقلبی هوکا نمایند. این افراد کفش‌های فیک را با برچسب اورجینال می‌فروشند. اغلب این کارگاه‌ها در کشورهای شرق آسیا قرار دارند که کفش‌های فیک را برای بازار کشورهای جهان سوم عرضه می‌کنند. کفش‌های تقلبی در بازار با نام کفش‌های فیک یا کپی شناخته می‌شوند. در ادامه به روش‌های تشخیص کفش هوکا اصل خواهیم پرداخت.

1. بررسی سیاست های فروشگاه

اگر قصد خرید کفش مردانه اصل را دارید، اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، میزان اعتبار فروشگاه است. متاسفانه از آنجای که اکثر برند های معروف در ایران نمایندگی رسمی ندارند، پیدا کردن سایت معتبر کار دشواریست! اما با مطالعه سیاست های فروشگاه، بررسی نظرات کاربران سایت و داشتن نماد اعتماد میتواند خیال شما را تا حدودی راحت کند. اما مهم ترین نکته ای که هنگام خرید اینترنتی کفش باید در نظر بگیرید، امکان بازگشت کالاست که خوشبختانه فروشگاه گلکو تمامی این ویژگی ها را دارد و همچین به همراه تمامی محصولات خود کارت اصالات کالا ارسال میکند که در صورت هرگونه مغایرت کفش ارسال شده با مدل اورجینال امکان بازگشت بی قید شرط کالا و وجه وجود دارد.

2. مراقب قیمت های پایین باشید!

کفش‌های اورجینال هوکا به علت استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت دارای قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با سایر کفش‌های تقلبی یا فیک هستند. اما افراد سودجو می‌توانند با تولید کفش‌های فیک و تقلبی قیمت پایین‌تری برای تولید خود در نظر بگیرند. این افراد برای ساخت کفش‌های فیک از مواد نامرغوب و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند. درنتیجه محصولات فیک قیمت کمتری از کفش‌های اصل یا اورجینال دارند.

ممکن است قیمت پایین این کفش‌ها برای شما وسوسه کننده باشد، اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که پوشیدن کفش‌های فیک و نامناسب می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری بر روی سلامت بدن شما بگذارد. اغلب برندهای مطرح و کارخانه‌های معروف جهان سال‌ها است که کفش‌های خود را با کیفیت بالا و فناوری‌های مدرن تولید می‌کنند تا خدمات بهتری را ارائه بدهند. برند هوکا نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحان کفش‌های هوکا همواره در حال طراحی بهترین کفش و عرضه کردن آن به بازار هستند تا افراد با استفاده از این محصول بتوانند با خیالی آسوده به فعالیت‌های ورزشی و روزانه خود بپردازند.

3. کیفیت لوگو و املای نوشته ها کفش هوکا

لوگو کفش هوکا روی کفش

به طور معمول تولیدکنندگان کفش‌های فیک، لوگوی اصلی برند را با املا و اشکال مختلف بر روی کفش‌های کپی خود درج می‌کنند. این تغییر می‌تواند با کاهش یا افزایش حروف رخ دهد. با وجود اینکه استفاده از لوگو برندهای معتبر آثار قانونی را به دنبال دارد، اما این مورد هم باعث نشده که افراد تولیدکننده کفش‌های فیک از اقدامات خود صرف‌نظر نمایند.

4. بررسی دوخت و چسب کفش

دوخت کفش هوکا اصل

هوکا در تولید کفش‌های خود از کفی‌های درجه یک استفاده می‌کند. به علاوه کفش‌های هوکا دارای دوخت منظمی هم هستند و این امکان را برای افراد به وجود می‌آورند تا بتوانند از طریق دوخت و چسب کفش به بررسی اصل یا فیک بودن کفش مورد نظر خود بپردازند.

5. مطابقت کفش با برچسب زیر زبانه و جعبه کفش

مطابقت کفش هوکا با جعبه

تولیدکنندگان کفش‌های فیک هوکا برای کاهش هزینه‌های ساخت محصولات خود، در ساخت جعبه کفش نیز از مواد بی‌کیفیت استفاده می‌نمایند. بنابراین با مشاهده شناسه درج شده بر روی کفش و همینطور بدنه جعبه نسبت به اورجینال بودن محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید. برای این کار باید دو شناسه را با هم تطبیق دهید.

6. مقایسه کفش با سایت رسمی

مقایسه کفش مورد نظر خود در وب‌سایت اصلی Hoka باعث می‌شود تا افراد بتوانند تمام جزئیات کفش خود را بررسی کرده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنند. زیرا تولیدکنندگانی که اقدام به عرضه کفش‌های فیک هوکا می‌کنند به این جزئیات توجهی ندارند.

ویژگی های کفش هوکا اصل

یکی از بهترین نمونه‌های کفش رانینگ مردانه و زنانه، کفش هوکا اصل است که به دلیل پوشش داخلی مناسب شرایط راحتی را برای پاها فراهم می‌کند. این کفش برای نخستین بار در فرانسه تولید گردید و توانست نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید. در این بخش می‌خواهیم به بررسی ویژگی های کفش هوکا اصل بپردازیم. آشنایی با این ویژگی‌ها موجب می‌شود که شما بتوانید خرید راحت‌تری را برای خود رقم زده و از ویژگی‌های یک کفش هوکا اورجینال بهره‌مند شوید.

1. راحتی فوق‌ العاده بالا

کفش‌های تقلبی هوکا به دلیل ساخته شدن از مواد نامرغوب دوام و راحتی ندارند، درنتیجه احتمال برزو بیماری‌هایی مانند تاول، قارچ، آرتروز و … را افزایش می‌دهند. اما کفش هوکا اصل از راحتی فوق‌العاده‌ بالایی برخوردار است. به طوری که افراد می‌توانند برای مدت طولانی در روز از این کفش استفاده کرده و هیچ احساس خستگی نکنند.

2. دفع ضربه وارده به پا

قابلیت دفع ضربه وارده به پا یکی از عوامل مهم در کفش‌های هوکا اصل است. در این کفش‌ها از بالشتک‌های اضافه استفاده شده تا منجر به دفع ضربه به پا شوند.

3. وزن بسیار سبک

کفش‌هایی که توسط برند هوکا تولید می‌شوند وزن بسیار سبکی دارند. بنابراین شما با در اختیار داشتن معیار وزن می‌توانید کفش اصل هوکا را از نمونه فیک آن تشخیص دهید. برای این کار بایستی به وب‌سایت مرجع کفش هوکا مراجعه کرده و از وزن مشخص کفش مورد نظر خود اطلاع یابید.

مطمئن ترین راه برای خرید کفش هوکا

امروزه خرید کفش هوکا اصل به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه مشتریان این کفش محسوب شده و از طرفی شباهت نمونه فیک این محصول نیز به مشکلات تشخیص صحیح آن افزوده است. در کفش فیک از مواد ارزان و بی‌کیفیت استفاده شده است که از راحتی و دوام کفش می‌کاهد. به همین دلیل باید در زمان خرید به اصل بودن کفش هوکا توجه شود. با این حال توصیه می‌شود که از فروشگاه معتبر نسبت به خرید کفش هوکا اورجینال اقدام نمایید. مطمئن‌ترین راه برای خرید کفش هوکا اصل، فروشگاه اینترنتی بولگانو می‌باشد. این فروشگاه با عرضه انواع کفش هوکا اصل توانسته خیال افراد را از خرید کفش هوکا اورجینال راحت کند.

سخن پایانی

پوشیدن کفش هوکا اورجینال مزایای زیادی را برای افراد به همراه دارد. این کفش‌ها پاها را در وضعیت راحتی قرار داده و با در اختیار داشتن کفی ضخیم به کاهش ضربه و محافظت از پا کمک می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر کفش هوکا، وزن سبک آن است. همچنین این محصولات در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. با این وجود تشخیص کفش هوکا اصل از فیک در زمان خرید اهمیت زیادی دارد. بنابراین چنانچه می‌خواهید از داشتن یک کفش عالی بهره ببرید، توصیه ما به شما خرید کفش هوکا اصل از فروشگاه گلکو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *