اگر به دنبال خرید کفش از میان بهترین برند های کفش هستید، بدون شک کفش اسیکس اصل یکی از گزینه هاست! چرا که علاوه بر طراحی زیبا و تنوع بالا، بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند. در ادامه قصد داریم بهترین کفش های اسیکس را به شما معرفی کنیم تا ضمن آشنایی بیشتر مدل ها، شما را با ویژگی های آنها نیز آشنا کنیم. به طور خلاصه بهترین کفش های اسیکس عبارتند از ASICS GEL-Nimbus که با راحتی فوق العاده اش شناخته میشود و با داشتن فناوری GEL که امضای برند اسیکس است ضربات زیادی را از سمت زمین جذب میکند و از انتقال آن به کمر و ستون فقرات جلوگیری میکند. کفش ASICS GEL-Kanayo یکی دیگر از بهترین کفش اسیکس است که برای افرادی که داری پروناسیون هستند و به اصطلاح پاهایشان هنگام راه رافتن بیش از حد به داخل غلط میخورد مناسب است. با همراه باشید تا مدل ها و سبک های مختلفی از کفش اسیکس آشنا شوید.

بهترین مدل های کفش اسیکس

در ادامه لیستی از بهترین و پرفروش ترین مدل های کفش اسیکس را به همراه ویژگی ها و تکنولوژی ها به شما معرفی میکنیم. توجه داشته باشید که تمامی مشخصات ذکر شما مختص نسخه های اورجینال این برند بوده و مدل های فیک و ارزان قیمت هیچکدام از این فناوری ها را ندارد. اگر قصد خرید کفش اسیکس اصل را دارید توصیه میکنیم حتما مقاله تشخیص کفش اسیکس اصل را مطالعه کنید.

  asics GEL-Nimbus 25

کفش اسیکس gel nimbus 25

اولین مدل در لیست بهترین کفش های اسیکس، GEL-Nimbus 25 بوده که با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف و جلوه‌ای خاص در بازار سر و صدا کرده است! این کفش علاوه بر داشتن رویه‌ای تنفس‌پذیر و زیره‌ای مقاوم در برابر ضربه و فشار و شوک، از تکنولوژی‌های کارآمدی نظیر FF BLAST™ ECO PLUS، OrthoLite™، PureGEL™ و AHAR™ بهره‌مند است. در زیره این محصول به لطف استفاده از مواد FF BLAST™ ECO PLUS، وزن نهایی کفش سبک و استاندارد شده و ۲۰ درصد افزایش فوم نسبت به سری‌های قبلی GEL-Nimbus داشته است. در لایه میانی با وجود PureGEL™ این کفش در برابر شوک مقاومت بهتری از خود نشان داده و باعث می‌شود که فرد مصرف‌کننده گام‌هایی راحت‌تر و نرم‌تر بردارد.

  asics GEL-kayano 29

کفش اسیکس gel kayano 29

دومین مدل در لیست بهترین کفش های اسیکس، GEL-kayano 29 است که در نوع خود کفشی بی‌همتا به حساب می‌آید. این محصول برای دویدن در مسافت‌های طولانی بسیار کارآمد می‌باشد؛ چرا که در ساختار آن از تکنولوژی‌هایی نظیر LITETRUSS™، Rearfoot GEL™، OrthoLite™، AHARPLUS™ و FF BLAST™ PLUS بهره‌گیری شده است. به موجب استفاده از مواد اولیه مذکور در چهارچوب فناوری‌های نام برده، این محصول به عنوان یکی از بهترین کفش های اسیکس از قسمت‌های مختلف پا به ویژه پنجه و پاشنه به خوبی پشتیبانی کرده و جاذب ضربه و شوک است. علاوه بر این، زیره کفش مذکور دارای وزن سبکی بوده و همچنین میزان راحتی بی‌نظیری به لطف تکنولوژی OrthoLite™ برای پاها فراهم می‌آورد. ناگفته نماند که طراحی این کفش در بخش رویه نیز بسیار موفق عمل کرده است؛ جنس استفاده شده برای تولید رویه این کفش خاصیت تنفس‌پذیری داشته و در مقایسه با مدل قبلی به دلیل بهره‌گیری از Rearfoot GEL™ حدود ۱۰ گرم سبک‌تر می‌باشد.

asics GEL Kayano 28

kayano 28 سری قدیمی تر از kayano 29 است. دلیلی که باعث شد هر دوی این کفش ها را در این مقاله به شما معرفی کنیم، ویژگی های فوق العاده به همراه پایداری کفش Aiscs gel-kayano 28 است. از مهم ترین تفاوت هایی که این کفش با مدل 29 خود دارد میتوان به راحتی بیشتر، وزن سبک تر و لایه میانی با دوام تر اشاره کرد که این امکان را به شما میدهد که طولانی تر بدوید. اما همچنان کفش اسیکس کایانو 28 یکی از بهترین کفش های اسیکس محسوب میشود. این کفش از تناسب و پایداری فوق العاده ای برخوردار است و با داشتن لایه مش تنفس پذیر از تعریق پاها هنگام راه رفتن جلوگیری میکند. از مهم ترین تکنولوژی های این کفش میتوان به فناوری GEL در لایه میانی و تکنولوژی flytefoam اشاره کرد.

asics Novablast 3

کفش اسیکس novablast 3

مدل بعدی در لیست بهترین کفش های اسیکس که می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم، کفش اسیکس مردانه مدل Novablast 3 است. این کفش به گونه‌ای طراحی شده که برای مسیرهای جاده‌ای گزینه‌ای بسیار مناسب و مقاوم محسوب می‌شود. حداقل افت پاشنه در این محصول 8 mm بوده و وزن آن ۲۵۳ گرم می‌باشد. از جمله بارزترین ویژگی‌های این کفش می‌توان به میزان بالشتک‌ یا  Cushion بالا در ساختار آن اشاره کرد. در بخش رویه asics Novablast 3 از جنس مش ژاکارد بهره‌گیری شده که به موجب آن پاها در حین گام برداشتن ضمن احساس راحتی در خنک‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرند. در ساختار این کفش نیز از تکنولوژی‌هایی نظیر FF BLAST™ PLUS برای به حداقل رساندن وزن کفش بر اساس استانداردهای جهانی و متناسب با فیزیک و عضلات پا و AHAR™ با هدف مقاوم‌سازی زیره استفاده شده است. جالب است بدانید که حدود حداقل ۷۵ درصد رویه این محصول از مواد بازیافتی با هدف کاهش ضایعات و انتشار کربن می‌باشد.

  asics GEL-Cumulus 23

مدل بعدی در لیست بهترین کفش های اسیکس که این روزها میزان فروش آن نیز بسیار بالا رفته کفش زنانه اسیکس مدل GEL-Cumulus 23 است که مناسب برای جاده با حداقل افت پاشنه 10 mm و وزن ۲۸۰ گرم است. با نگاهی جزئی‌تر به ویژگی‌های کفش مذکور می‌توانیم بگوئيم که این کفش تمرکز زیادی بر قدم‌هایی نرم‌تر و سبک‌تر داشته و در این راستا از تکنولوژی‌هایی نظیر FLYTEFOAM® و 3D SPACE CONSTRUCTION™ استفاده می‌کند. در این مدل از بهترین کفش های اسیکس طراحان بیشتر سعی داشتند کفشی را ارائه دهند که تناسب زیادی برای پاهای افراد دونده داشته باشد و خوشبختانه توانستند با تکیه بر دانش و مهارت خود این کفش‌ را دقیقاً به گونه‌ای طراحی و تولید کنند که بتواند از قسمت‌های مختلف پا هنگام گام برداشتن‌های سریع و آهسته به خوبی پشتیبانی کند. رویه و زیره این کفش با هم‌دیگر در هماهنگی خاصی بوده و در نتیجه این هماهنگی در هنگام دویدن فشار وارده به پا به ویژه در قسمت انگشتان به حداقل میزان خود می‌رسد. وجود فناوری 3D SPACE CONSTRUCTION™ در بخش بالایی لایه میانی کفش انعطاف‌پذیری این محصول را دوچندان کرده است. اگر به دنبال کفشی هستید که بتواند ثبات و تعادل پاهای شما را تضمین کند و در عین حال انعطاف‌پذیر و نرم باشد، asics GEL-Cumulus 23 یکی از بهترین کفش های اسیکس برایتان خواهد بود!

  asics GT-2000

مورد بعدی asics GT-2000 10 بوده که مناسب برای جاده با حداقل افت پاشنه 8 mm و وزن ۲۸۰ گرم به کفشی مناسب و ایده‌آل برای استفاده روزمره، دویدن و پیاده روی کردن تبدیل می‌شود. پوشیدن این کفش میزان تمرکز شما بر جاده‌ای که پیش رو دارید را افزایش می‌دهد! چرا که GT-2000 10 به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان از آن در مسافت‌های مختلف استفاده کرد. در ساختار این کفش جذاب از تکنولوژی FLYTEFOAM® به منظور تقویت واکنش‌گرایی کفش و پشتیبانی بهتر از پا حین گام برداشتن‌ استفاده شده و همچنین در لایه میانی آن همانند asics GEL-Cumulus 23 از فناوری 3D SPACE CONSTRUCTION™ با هدف تجربه رانینگ با تعادل بیشتر و ثبات پا بهره‌گیری شده است. از دیگر تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصول جذاب می‌توان به OrthoLite™ و LITETRUSS™ به منظور افزایش میزان راحتی کفش اشاره کرد.

  asics GEL-Nimbus 24

کفش اسیکس nimbus 24

بگذارید خیالتان را راحت کنیم! سری GEL-Nimbus کفش‌های اسیکس نه تنها جزو بهترین کفش های اسیکس بلکه به عنوان بهترین کفش های دنیا نیز شناخته می‌شوند! این محصول یک کفش فوق پیشرفته برای حفاظت از پاها در مسافت‌های طولانی و همچنین انجام حرکات ورزشی سخت به حساب می‌آید. هنگام دویدن یا قدم برداشتن زمانی که پاها روی زمین با هر گام فرود می‌آید، به لطف این کفش هیچ‌گونه فشار و ضربه‌ای را متحمل نمی‌شود. ناگفته نماند که این کفش در مقایسه با مدل قبلی GEL-Nimbus حدود ۲۰ گرم سبک‌تر بوده و رویه مش تنفس‌پذیر آن GEL-Nimbus 24 را به کفشی ایده‌آل تبدیل می‌کند. از جمله فناوری‌هایی که طراحان این محصول در لایه‌های فوقانی، میانی و تحتانی مورد استفاده قرار داده‌اند می‌توان به AHAR™، Rearfoot and Forefoot GEL®، FF BLAST+™، OrthoLite™، GEL®، ASICS LITE™، 3D SPACE CONSTRUCTION™، Trusstic System® و FLYTEFOAM™ به منظور ارتقای استحکام زیره، جذب بهتر شوک و ضربه و حمایت بیشتر از انگشتان، فرود نرم‌تر پا بر زمین با هر گام، افزایش راحتی کفش و کاهش وزن نهایی محصول اشاره کرد.

جهت آشنایی بیشتر با تکنولوژی ها، فناوری ها و ویژگی های کفش اسیکس به مقاله مذکور مراجعه کنید.

  asics GEL-Excite 2

کفش اسیکس excite 2

یکی دیگر از بهترین کفش های اسیکس asics GEL-Excite 2 بوده که با طراحی انرژی‌بخش و جذاب خود تجربه یک رانینگ لذت‌بخش  با روحیه عالی را به ارمغان می‌آورد! زیره این محصول از جنس رابر بوده و به لطف بهره‌گیری از Rubber در برابر فاکتورهایی که در مسیر ممکن است موجب لغزش فرد شود مقاومت عالی از خود نشان می‌دهد. asics GEL-Excite 2 نیز از تکنولوژی‌های AHAR و GEL بهره‌گیری کرده و برای دویدن در مسیرهای نسبتاً کوتاه گزینه بهتری است.

  asics GEL-Venture 8

کفش اسیکس venture

یکی دیگر از بهترین کفش های اسیکس asics GEL-Venture 8 بوده که با کاربری رانینگ و مناسب برای دویدن در فضای باز و لذت بردن از طبیعت طراحی و ارائه شده است. اگر قصد خرید کفشی را دارید که برای تریل رانینگ مناسب باشد، این کفش یکی از بهترین‌هاست. این محصول جذاب نسبت به مدل قبلی خود در بخش پشتیبانی از انگشتان و بهبود تناسب قالب کفش با پا تقویت شده و با تکیه بر این آپدیت‌ها به کفشی ایده‌آل برای دویدن در مسافت‌های طولانی تبدیل گردیده است. در ساختار asics GEL-Venture 8 از فناوری GEL® استفاده شده که موجب شده است کفش GEL-Venture 8 جاذب عالی برای شوک و ضربه و جلوگیری از وارد شدن آسیب‌های ناشی از فرود پا بر روی زمین به این عضو مهم شود.

  asics GlideRide 3

کفش اسیکس glideride

کفشی خاص و مناسب برای مسیرهای جاده‌ای با حداقل افت پاشنه 6 mm و وزن ۲۶۶ گرم. این کفش به گونه‌ای طراحی شده که به شما کمک می‌کند انرژی بیشتری را حین گام برداشتن‌های سریع ذخیره کرده و بتوانید مسافت بیشتری ر به دویدن بپردازید. بیشترین تمرکز طراحان اسیکس در حین طراحی این محصول بر دوچندان کردن میزان راحتی کفش بوده و با استفاده از رویه مش در جهت تنفس‌پذیری کفش و عبور جریان هوا و بهره‌گیری از فناوری‌های مختلف در ساختار آن توانسته‌اند به هدف خود دست پیدا کنند. در لایه میانی asics GlideRide 3 از تکنولوژی FF BLAST PLUS™ در راستای افزایش میزان راحتی کفش به کار گرفته شده است. علاوه بر این، در محصول مذکور فناوری GUIDESOLE™ به منظور کنترل انعطاف‌پذیری مچ پا حین دویدن نیز استفاده شده که به موجب آن میزان فشار به سایر عضلات پا و ایجاد درد در این نواحی بدن فرد دونده هنگام دویدن به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

  asics MetaRide

کفش اسیکس metaride

آخرین مورد از بهترین کفش های اسیکس در لیست ما asics MetaRide بوده که برای دویدن در مسیرهای طولانی جاده‌ای طراحی و توزیع شده است. این محصول به گونه‌ای مهندسی شده که انرژي شما برای دویدن در مسافت‌های طولانی تأمین می‌کند. این کفش با وزن ۲۴۹ گرمی خود تجربه‌ای لذت‌بخش بدون خستگی پا را به ارمغان می‌آورد. در ساختار این محصول کم‌نظیر همانند سایر کفش‌های ارائه شده توسط اسیکس از تکنولوژي‌های مدرنی نظیر FLYTEFOAM®، GUIDESOLE™ و GEL® استفاده شده است.

بهترین کفش های اسیکس چگونه ارزیابی میشوند؟

در لیست فوق با بهترین کفش های اسیکس آشنا شدیم که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد خود هستند. اما از میان مدل‌های متنوع ارائه شده توسط اسیکس چرا لیست بالا برتری دارند؟ همان‌طور که می‌دانید اسیکس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده کفش همواره سعی دارد محصولات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. در این راستا طراحان و کارشناسان اسیکس ضمن در نظر گرفتن فیزیک پا نه تنها در بهبود قالب کفش‌ها بلکه در زمینه استفاده از تکنولوژی‌ها و ماده‌های اولیه باکیفیت بالا و مرغوب به منظور بهبود ساختار کفش نیز کوشش می‌کنند. در حقیقت می‌توان گفت که ملاک ارزیابی و مشخص کردن بهترین کفش های اسیکس بر اساس فاکتورهایی نظیر کیفیت مواد اولیه مصرفی، انواع مختلف تکنولوژی‌ها، کاربری کفش و نحوه عملکرد محصول در حوزه کاربری خود و همچنین ظاهر جذابی که دارند مشخص می‌شوند. 

سخن پایانی

در این راهنما با ۱۰ مدل از بهترین کفش اسیکس و مهم‌ترین ویژگی‌هایی که دارند آشنا شدیم. اسیکس به عنوان یکی از معتبرترین کمپانی‌های سازنده کفش این محصولات را به سراسر جهان عرضه می‌کند. شما عزیزان در ایران می‌توانید هر یک از مدل‌های فوق را به دلخواه از طریق وب سایت گلکو خریداری نمائيد. فراموش نکنید که «روح سالم در بدن سالم» به گفته اسیکس زمانی میسر شده که پاها با پوشیدن کفش‌های استاندارد در سلامت کامل باشند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *