یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده کفش، ونس Vans نام دارد که در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. محبوبیت کفش ونس به اندازه‌ای است که با وجود گذشت 50 سال از حضور این برند در دنیای مد و پوشاک، همچنان از این کفش به عنوان یکی از آیتم‌های ضروری برای برخورداری از استایلی جذاب استفاده می‌شود. کفش‌های ونس بسیار ترکیب‌پذیر بوده و امکان استفاده از آن‌ها برای ست کردن استایل‌های مختلف وجود دارد. بنابراین هر استایلی که داشته باشید، می‌توانید از کفش ونس مردانه برای ست کردن استفاده نمایید. تشخیص کفش ونس اصل از فیک آن اهمیت زیادی دارد. زیرا استفاده از کفش‌های تقلبی باعث آسیب رسیدن به سلامت شما می‌شود. برای آشنایی با روش های تشخیص کفش ونس اصل تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

کفش ونس اصل ساخت کجاست؟

برند ونس فعالیت خود را از سال 1966 به عنوان تولیدکننده کفش‌های مخصوص ورزش اسکیت آغاز کرد. کفش‌هایی که توسط این برند ارائه می‌شدند، خوش‌ساخت و باکیفیت بودند. این ویژگی‌ها باعث شد تا ونس در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کفش در جهان تبدیل شود. در سال 1994 ونس ساخت و تولید کفش برای کشورهای خارجی را آغاز کرد و مدل‌های جذابی را ارائه نمود. این شرکت در سال 2004 سرویس سفارشات ونس را راه‌اندازی کرد تا طراحان مد بتوانند با توجه به خلاقیت‌شان ترکیب‌های متنوعی از مدل‌های کفش را طراحی کنند.

امروزه کفش‌های ونس اورجینال در کشورهای آسیایی مانند چین، ویتنام، کامبوج، بنگلادش و … تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تفاوت کفش ونس فیک (های کپی) با اورجینال چیست؟

تشخیص کفش ونس اصل از فیک آن مانند تشخیص هر اصل و فیک دیگر کاری دشوار است. از طرفی تولیدکنندگان محصولات تقلبی این کفش‌ها رو به افزایش بوده و این افراد برای تولید محصولات فیک خود وقت و دقت کافی به خرج می‌دهند تا بتوانند محصولات را به بهترین شکل شبیه‌سازی کرده و مشتری را فریب دهند. بنابراین قبل از خرید کفش ونس اصل لازم است تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

به طور معمول می‌توان گفت که کفش‌های اصل ونس در قسمت انتهایی یا زیره‌شان یک سریال نامبر دارند که در اینترنت قابل جستجو است. این سریال نامبر باید با محصول موجود در سایت مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت به احتمال زیاد کتونی غیراصل است. به علاوه کفش‌های ونس از ساختار راحتی برخوردار هستند تا در زمان پوشیدن و استفاده طولانی هیچ فشاری را به پاها وارد نکنند. این کفش‌ها دوام و ماندگاری زیادی هم داشته و پس از مدتی از فرم و شکل اولیه خود خارج نمی‌شوند. این در حالی است که کفش‌های فیک ضمن ایجاد فشار زیاد به پاها، پس از مدت کوتاهی از فرم خود خارج شده و فرسوده می‌گردند.

روش های تشخیص کفش ونس اصل

اگر به دنبال خرید کفش ونس هستید و دغدغه این را دارید که محصولی فیک را به اشتباه انتخاب کنید، نگران نباشید. زیرا در ادامه قصد داریم به روش های تشخیص کفش ونس اصل بپردازیم تا شما با خیالی راحت قادر به شناسایی آن باشید.

1-اسکن بارکد جعبه کفش

جعبه کفش ونس باید دارای برچسبی باشد که از اطلاعاتی مانند کشور تولید، اندازه کفش و بارکد تشکیل شده است. شما می توانید بارکد خوان را از گوشی خود اجرا کرده و برای اسکن بارکد روی جعبه به کار گیرید. این بارکد بایستی با نوع کفش مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.

در صورتی که نرم‌افزار بارکد خوان ندارید، می‌توانید به فروشگاه برنامه در گوشی موبایل خود مراجعه کرده و برنامه‌های مربوط به آن را دانلود نمایید. سپس این برنامه با استفاده از دوربین گوشی‌تان قابل اجرا خواهد بود.

2-قیمت

در ساخت کفش‌های ونس از متریال و مواد مرغوب استفاده می‌شود و طبیعی است که این کفش‌ها با قیمت‌های نسبتا بالاتری به فروش برسند. در صورتی که این کفش‌ها با قیمت پایین ارائه شوند، به احتمال زیاد تقلبی هستند. زیرا شروع قیمت کفش‌های این برند از 40 دلار است.

3-بسته بندی کفش

جعبه‌های کفش ونس نیز مانند خود این محصول مرغوب بوده و با کیفیت بالایی تولید می‌شوند. این جعبه‌ها دارای یک مکانیزم قفل‌کننده بوده و در بالای جعبه یک زبانه برای بسته نگه داشتن آن وجود دارد. این در حالی است که جعبه‌های فیک فاقد مکانیزم قفل شدن هستند و بخش بالای جعبه به دور آن چسبیده شده است و هیچ زبانه‌ای برای بسته شدن وجود ندارد.

4-لیبل کفش

هر جفت کفش ونس اورجینال باید از لیبل کاغذی برخوردار باشد که نشان‌دهنده شرکت تولیدکننده این محصول است. شما می‌توانید با مقایسه اندازه و فونت لیبل کاغذی از اصل بودن محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.

5-لوگو ونس در سراسر کفش

یکی‌دیگر از مواردی که در زمان خرید کفش ونس اورجینال بایستی مورد توجه قرار بگیرد، لوگو این محصول است. در دو سمت کفش‌های ونس، لوگو این شرکت مشخص بوده که بر روی برچسب چاپ شده است. تمامی کفش‌های ونس دارای این لوگو هستند.

6-بررسی املا و وضوح نوشته ها

نوشته‌ها بر روی کفش‌های ونس اصل بسیار با ظرافت و دقیق درج شده‌اند. بنابراین شما با بررسی املا و وضوح نوشته‌های این محصول امکان تشخیص اصل بودن آن را پیدا خواهید کرد.

7-طرح زیره کفش ونس

زیره کفش‌های ونس علاوه بر اینکه از جنس لاستیکی بادوام ساخته شده‌اند، دارای طراحی ویژه‌ای نیز هستند که این محصول را از نمونه فیک آن متمایز می‌سازد. درنتیجه طرح زیره کفش ونس این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی کفش ونس اصل را از نمونه فیک آن تشخیص دهید.

8-دوخت کفش

برندهای بزرگی مانند ونس، کفش‌های اصل خود را با نهایت دقت و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته تولید می‌نمایند. این موضوع باعث شده تا درصد خطا به صورت تقریبی به صفر برسد. با توجه به این مورد شما می‌توانید با توجه به دوخت کفش ونس مورد نظر خود از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

9-وزن کفش

از راه‌های دیگری که به عنوان روش تشخیص کفش ونس اصل از فیک شناخته می‌شود، مقایسه‌ی وزن کفش‌ها با مدل موجود در سایت تولیدکننده این برند می‌باشد. زیرا به طور معمول کفش‌های فیک دارای وزن متفاوتی با مدل اصلی خود هستند. اندازه‌گیری کفش می‌تواند این مورد را به شما نشان دهد.

10-مطابقت اطلاعات جعبه کفش با خود کفش

کفش‌های ونس دارای اطلاعاتی هستند که بر روی کفش و همینطور جعبه آن درج شده است. از این اطلاعات می‌توان به اندازه کفش، کشور ساخت و … اشاره کرد. بنابراین شما با بررسی اطلاعات جعبه کفش با خود کفش مورد نظرتان و مطابقت دادن آن‌ها، می‌توانید از اصل بودن محصول خود اطمینان پیدا کنید.

ویژگی های کفش ونس اصل که نسخه های فیک ندارند

هر برند بزرگی برای محبوبیت بیشتر از قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. برند ونس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این قابلیت‌ها به صورتی ارائه می‌شود که هیچ تولیدکننده‌ی کفش فیکی امکان استفاده از آن را نداشته باشد. در ادامه به ویژگی‌های کفش ونس اصل می‌پردازیم.

1-راحتی

کفش‌های ونس از ساختار مناسبی برخوردار بوده و به همین دلیل راحتی زیادی را برای پاها به وجود می‌آورند. با پوشیدن این کفش‌ها می‌توانید ساعت‌های طولانی به پیاده‌روی رفته و بدون هیچ احساس فشار و ناراحتی به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. در حالی که کفش تقلبی یا فیک ونس از ویژگی راحتی برخوردار نبوده و در ساعت‌های اولیه به پاهای شما فشار زیادی وارد خواهد کرد.

2-کفی ارگونومیک

کفش‌ها محل تماس پا با زمین محسوب شده و باید برای ایجاد احساس راحتی از کفی ارگونومیک برخوردار باشند. این نوع کفی می‌تواند از فشار وارده به پاها و کمر در حین راه رفتن جلوگیری کرده و مانع بروز بیماری‌های مزمن شود. تمامی کفش‌های ونس اورجینال برخلاف نمونه فیک خود از کفی ارگونومیک بهره‌مند هستند.

3-تنفس پذیری

قابلیت تنفس‌پذیری از ویژگی‌ کفش‌های ونس اصل است. در صورتی که کفش ونس تقلبی با رویه‌ای نامناسب مانع ورود هوا به درون کفش شده و پاها را دچار تعریق می‌کند. بدین ترتیب شرایط مناسب برای رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها درون کفش به وجود می‌آید.

4-دوام بالا

کفش‌های ونس اصل دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند، به طوری که شما می‌توانید با خرید یک جفت کفش ونس اورجینال، سال‌های زیادی را از آن استفاده نمایید. اما کفش‌های تقلبی پس از مدت کوتاهی ظاهر اولیه خود را از دست داده و فرسوده می‌گردند. به علاوه دوام کفش‌های ونس اصل از لحاظ اقتصادی هم به نفع مصرف‌کننده تمام می‌شود. زیرا با خرید یک جفت کفش اصل امکان استفاده برای سال‌های آینده نیز وجود خواهد داشت.

کفش ونس اصل را از کجا بخریم؟

کفش یکی از مهم‌ترین لوازم برای هر فردی محسوب می‌شود و این محصول ضمن برخورداری از ظاهری زیبا بایستی از قابلیت‌های خوبی هم بهره‌مند باشد. کفش‌های ونس یکی از برترین کفش‌ها در بازار هستند که با داشتن ویژگی‌های یک کفش خوب توانسته‌اند به محبوبیت زیادی دست یابند. اما برای بهره‌مند شدن از مزایای کفش ونس بایستی نسبت به خرید اصل این محصول اقدام نمایید. گلکو یک مجموعه معتبر در زمینه فروش انواع کفش ونس اصل است و این محصولات را با قیمتی‌ مناسب به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

جمع بندی

در این از فروشگاه گلکو مطلب با روش‌های تشخیص کفش ونس اصل آشنا شدیم. به طور کلی این کفش‌ها از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی برخوردار هستند که پاها را در وضعیت راحتی قرار می‌دهد. با بررسی روش‌های گفته شده در این بخش می‌توانید کفش ونس اصل را شناسایی و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *